COMUNICAT OFICIAL DE LA TRENCACIMS

Com bé és sabut per tothom, ens trobem immersos en una crisi sanitària sense precedents, el Coronavirus/COVID 19 (SARS-CoV-2), la qual ha comportat que les autoritats sanitàries imposin mesures excepcionals.

Aquestes mesures sestan implementant des del Pla de Protecció Civil de Catalunya (PROCICAT) i des davui mateix Catalunya sha passat destar en fase de prealerta a estar en fase dalerta.

La Generalitat de Catalunya, mitjançant un comunicat de la Secretaria General de lEsport i de lActivitat Física, comunica que a partir de dijous 12 de març quedaran suspeses o ajornades totes les competicions i esdeveniments esportius que es disputin en territori català, per un període dun mínim de quinze dies, revisable segons levolució de la situació epidemiològica amb lobjectiu de minimitzar el risc de contagi.

Es per aquest motiu que, molt al nostre pesar, la organització de la Trencacims comunica que la VIII edició, la qual shavia de disputar els dies 28 i 29 de març, queda ajornada i es disputarà els dies 15, 16 i 17 de maig (si les condicions sanitàries ho permeten i no continuen les restriccions emeses per les autoritats sanitàries).

La organització de la Trencacims lamenta profundament haver de prendre aquesta decisió i els inconvenients que daixò sen desprenen, però atesa la situació demergència sanitària que vivim i les instruccions donades per les autoritats sanitàries, considerem que és una causa de força major i no hi ha hagut altre remei.

Des de la organització de la Trencacims anteposem la salut de les persones a qualsevol altra circumstància i seguirem en tot moment les instruccions donades per les autoritats sanitàries.

Demanem màxima comprensió i confiem en que tothom entengui la gravetat del moment en el que ens trobem i que no estava a les nostres mans el poder decidir si es disputava o no la Trencacims.

▪️

COMUNICADO OFICIAL DE LA TRENCACIMS
Como bien es sabido por tod@s, nos vemos inmersos en una crisis sanitaria sin precedentes, el Coronavirus/COVID 19 (SARS-Co V-2), la cual ha comportado que las autoridades sanitarias impongan medidas excepcionales.

Estas medidas se están implantando desde el plan de Protección Civil de Cataluña (PROCICAT) y desde hoy mismo Cataluña ha pasado de estar en fase de prealerta a estar en fase de alerta.

La Generalitat de Cataluña, por medio de un comunicado de la Secretaria General de Deporte y la Actividad Física, comunica que a partir del jueves 12 de marzo quedarán suspendidas o aplazadas todas las competiciones y eventos deportivos que se disputen en territorio Catalán, por un periodo mínimo de quince días, revisable según la evolución de la situación epidemiológica con el objetivo de minimizar el riesgo de contagio.

Es por este motivo que, muy a nuestro pesar, la organización de la Trencacims comunica que la VIII edición, la cual se tenía que disputar los días 28 y 29 de marzo, queda aplazada y se disputará los días 15, 16 y 17 de mayo (si las condiciones sanitarias lo permiten y no continúan las restricciones emitidas por las autoridades sanitarias).

La organización de la Trencacims lamenta profundamente tener que tomar esta decisión y los inconvenientes que de esto desprenden, pero atendiendo la situación de emergencia sanitaria que vivimos y las instrucciones dadas por las autoridades sanitarias, consideramos que es una causa de fuerza mayor y no ha habido otro remedio.

Desde la organización de la Trencacims anteponemos la salud de las personas a cualquier otra circunstancia y seguiremos en todo momento las instrucciones dadas por las autoridades sanitarias.

Pedimos la máxima comprensión y confiamos en que tod@s entendáis la gravedad del momento en el que nos encontramos y que no estaba en nuestras manos el poder decidir si se disputaba o no la Trencacims